Залучаючи малюків до ознайомлення з іноземною мовою, керівник гуртка спирається на зорову, слухову й моторно-кінестетичну активність дітей, стимулюється робота різних аналізаторів. З огляду на цілісне сприйняття дітьми навколишнього світу, на заняттях використовується мова рухів, жестів, міміки; різні види наочності, пов’язані з асоціативними символами й образами.
Адже, дитина швидше засвоює іноземне слово, якщо воно пов’язане з конкретним образом або дією. У дітей формується елементарна англомовна комунікативна компетенція. В молодшому дошкільному віці діти набувають умінь слухати, запам’ятовувати і відтворювати елементарну інформацію. В середньому дошкільному віці — вступати в мовленнєвий контакт, долучатися до діалогу. В старшому дошкільному віці діти можуть елементарно передавати інформацію, вести діалоги, висловлювання з двох, трьох і більше слів.