Головна    Гуртки    Художньо-пізнавальний розвиток

Художньо-пізнавальний розвиток

19 Червня 2020
0 коментарів

Керівник гуртка “Художньо-пізнавальний розвиток”  – Корнійчук Світлана Леонтіївна.

Гурток проводиться з дітьми молодшого дошкільного віку.

Дослідники стверджують, що мистецтво є сильним засобом для розвитку інтелектуальної, творчої і емоційно-вольової сфери дошкільників. У процесі підготовки й при проведенні занять я намагаюся створити сприятливі умови для формування таких якостей особистості як допитливість, ініціативність, розумова активність і самостійність, що лежать в основі дитячої образотворчої, як і будь-якої іншої творчості. Заняття образотворчою діяльністю мають велике значення для розумового виховання дітей. Вони ґрунтуються на сенсорному досвіді, безпосередньому потрібно розуміти не тільки, як засвоєння дітьми тих чи інших знань і вмінь, а виховання в них уміння естетично сприймати навколишній світ і передавати його в малюнках.

Моя робота з дітьми ґрунтується на використанні нетрадиційних технік зображувальної діяльності. Нестандартні та нетрадиційні техніки малювання дають дітям свободу вибору, дозволяють кожній дитині більш повно розкрити свої здібності, почуття. При використанні нетрадиційних технік дитина вчиться не боятись проявляти свою фантазію, так як вони не звертають дитину до стандарту, що не вводить її в якісь рамки. Нетрадиційні способи зображення досить прості за технологією і нагадують гру.

З дітьми молодшої групи ми використовуємо такі нетрадиційні техніки зображувальної діяльності: малювання ватними паличками, зубною щіткою, жорстким пензликом, воском, пальчиками, пластиковими виделками, поролоном, сіллю, клеєм та піною для гоління; малювання на вологому та м’ятому папері; штампування жмаканим папером, кришечками від пластикових пляшок, поролоном, ганчірочками; виготовили аплікації з вати, ватних дисків, рваного паперу, з кухонних серветок; техніка «паспарту» та ін.

 Ми вчимось працювати в колективі, виконуючи колективні роботи; поєднувати у своїх роботах різні види та техніки зображувальної діяльності.

У своїй роботі з дітьми заохочую їх до активної діяльності, стимулюю пізнання, ініціативність, намагаюсь  формувати активне, різноманітне, розгорнуте орієнтування у світі речей, удосконалюю наочно-образне мислення, вчу дітей обстежувати та пізнавати нове, визначати схоже, відмінне, об’єднувати за певними ознаками, частково аналізувати, узагальнювати як за зовнішніми ознаками, так і за функціональними, тобто за їх вживанням.

 

Галерея

0 коментарів

Коментарі закриті.